حرف تا حرف ...

کلمه ها بر احسا سها و اندیشه ها تاثیر می گذارند . احسا سها بر افکار وکلمه ها مؤثرند . اندیشه ها بر کلمه ها و احساسها تاثیر می گذارند :
 
بگوییم : از اینکه وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکرم . نگوییم : ببخشید که مزاحمتان شدم .
بگوییم : در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود . نگوییم : گرفتارم .
بگوییم : راست می گی؟ راستی؟ نگوییم : دروغ نگو .
بگوییم : خدا سلامتی بده . نگوییم : خدا بد نده .
بگوییم : هدیه برای شما . نگوییم : قابل ندارد .
بگوییم : با تجربه شده . نگوییم : شکست خورده .
بگوییم: قشنگ نیست . نگوییم : زشت است .
بگوییم: خوب هستم . نگوییم: بد نیستم .
بگوییم : مناسب من نیست . نگوییم : به درد من نمی خورد .
بگوییم : با این کار چه لذتی می بری؟ نگوییم : چرا اذیت می کنی؟
بگوییم : شاد و پر انرژی باشید . نگوییم : خسته نباشید .
 

شاید رها کنم ...

عزیز دلم من خیلی نگرانم . نگران تو نگران خودم ... نگران تو که دیگر در چشمهایت برق شادی را نمی بینم . که دستانت گرمای سابق را ندارد ... نگرانم تو چرا وقتی با من رودرو می شوی سرت را پایین می اندازی و نگاهت را می گردانی ... نگرانم اینطور که نگاه می کنی دیگر هیچوقت نخندی . نگرانم که نتوانم خودم را برای تو خرج کنم .
شاید مثل روزی که پدرم تمام قناری هایش را رها کرد چون من به مامان گفته بودم که بابا جوجو هایش را بیشتر از من دوست دارد...
قشنگ گوش کن... شاید من تمام دلبستگی هایم را بخاطر تو رها کردم...