شاید رها کنم ...

عزیز دلم من خیلی نگرانم . نگران تو نگران خودم ... نگران تو که دیگر در چشمهایت برق شادی را نمی بینم . که دستانت گرمای سابق را ندارد ... نگرانم تو چرا وقتی با من رودرو می شوی سرت را پایین می اندازی و نگاهت را می گردانی ... نگرانم اینطور که نگاه می کنی دیگر هیچوقت نخندی . نگرانم که نتوانم خودم را برای تو خرج کنم .
شاید مثل روزی که پدرم تمام قناری هایش را رها کرد چون من به مامان گفته بودم که بابا جوجو هایش را بیشتر از من دوست دارد...
قشنگ گوش کن... شاید من تمام دلبستگی هایم را بخاطر تو رها کردم...
نظرات 2 + ارسال نظر
-- یکشنبه 18 شهریور 1386 ساعت 08:57 ق.ظ

جوهر عشق رنج بردن برای چیزی و پروردن آن است یعنی عشق و رنج جدایی نا پذیر است .آدمی چیزی را دوست دارد که برای آن رنج برده باشد و رنج چیزی را برخود هموار می کند که عاشقش باشد

همیشه موفق باشید
ارادتمند همیشگی شما
فقط خودم

[ بدون نام ] دوشنبه 30 اردیبهشت 1387 ساعت 04:35 ب.ظ

خدا کنه کسی که اینقدر واسش بیتابی معنی این بیتابی رو بفهمه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد