زلال ترین سلام ها نثار خالقم

خدایم ای پناه لحظه هایم .....صدایت می زنم بشنوصدایم

بار خدایا من انسانم به آنگونه ای که تو آفریدی . نمی توانم مثل فرشتگانت پاک و آسمانی باشم . گاهی فریب می خورم و گاهی فریب میدهم . گاهی ناشکر می شوم و گاهی خودخواهی وجودم را فرا می گیرد . اما همیشه همیشه همیشه پشیمان می شوم و به سوی تو باز می گردم چون آغوش تو همیشه باز است .پروردگارا می دانم که دعا سرنوشت بد را از ما دور می سازد. پس این بار نیز دست نیاز را به درگاه تو دراز می کنم و از کسی خواسته هایم را طلب می کنم که هیچ گاه بر سرم منت نمی گذارد . آرزوهایم را به تو می گویم . به تو که همیشه دوست منی . عاشق تر از همیشه سر بر آستان ملکوتیت می گذارم و در دل دعا می کنم و از تو می خواهم که اگر به صلاح است دعایم را مستجاب کنی.
دلم می خواهد بر بال های باد بنشینم و آن چه را که پروردگار جهان پدید آورده زیر پا گذارم تا مگر روزی به پایان این دریای بیکران رسم و بدان سرزمین که خداوند سرحد جهان خلقتش قرار داده است فرود آیم .
از هم اکنون در این سفر دور و دراز ستارگان را با درخشندگی جاودانی خود می بینم که راه هزاران ساله را در دل افلاک می پیمایندتا به سرمنزل نهایی سفر خود برسند.
اما بدین حد اکتفا نمی کنم و همچنان بالاتر می روم بدان جا میروم که دیگر ستارگان فلک را در آن راه نیست

نظرات 4 + ارسال نظر
مجتبی محمدیان جمعه 2 دی 1384 ساعت 07:37 ب.ظ

بابا گلی به جمالت. حال کردیم به جون دایی.
صفاتو عشقی .

MED جمعه 2 دی 1384 ساعت 09:32 ب.ظ http://www.parseh-mp.blogsky.com

اگه ممکنه یه سر به وب لاگم بزن ، شاید مطلبی که راجع به شب یلدا نوشتم برات جالب باشه . دوس دارم بخونی و نظرتو بگی .

Hadi شنبه 3 دی 1384 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.hadionline.com

دعاهای جالب و دلنشینی بودند

باران یکشنبه 4 دی 1384 ساعت 03:30 ب.ظ http://harfeaval.blogsky.com

دوست عزیزم سلام
خانه زیبائی ساخته ای و زیبا در این خانه می اندیشی
خوشحالم که شما هم به جمع وبلاگ نویس ها اضافه شدی هر کمکی از دست من بر میاد بگید در خدمتم رفیق
قربانت
باران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد